Disco Dragon Part 1 (Released!)
Disco Dragon Part 2 (Released!)
The Adventures of Sen - ep.1
Siren 7
Black Desk #4
Secret Project (Released!)

Tuesday, 29 July 2014

blogging next to a flatulent elephant


So I'm typing this on a tiny netbook, with a large battery, connected by mobile dongle, by solar powered light, smack in the middle of the bush, and next to me is an elephant chewing on some branch and farting through my curtains... and I am writing the scripts and inventories for the next Lali Lite, the 'disco dragon', and the next black desk comic: 'First Times'.

My life is weird.

Anyways, just thought you should know :) I'm in a wildlife park until thursday, the one I used to work in, showing my family around.

Cheers


Saturday, 19 July 2014

Wow... thanks!!

Things seem to be going at lighting speed suddenly! If you sent an email, gimme time to reply!

I dunno, but watching the sales of the new Lali Lite come in still humbles me as much as it did when people bought my first comic in 2012. And even more so when I see old names re-appear from back in 2012! Guys, thank you so much for your unwavering support. All your money will go straight into the next comic... and off course a few beers to help me along :) I really hope you enjoy this comic, and many more to come!

Also thanks to all my artist buddies, friends and die hard fans, my colleagues over at Rotica and Art of Darkness. So sorry I was quiet these last few weeks, I get very one-track-minded when comic starts taking too long. I'll be back spamming the galleries with Lali and the girls soon!

Also thanks to the testers, Tex, Kristin, HZR, Hier, clips, DarkSeed, nakedfunn and a bunch of other dudes and dudettes! Thanks for all the valuable tips!

I'm going to try and put out two comics at once, the Disco Dragon and a Black Desk comic. Maybe with my new machines I might be able to pull it off before december! Off course hopefully they'll be graced by the shapes of PE.

cheers

Thursday, 17 July 2014

Saturday, 12 July 2014

Erogenesis and deadlines don't mix


So you'd think I'd have learned my lesson with the first Lite huh? Nope. I must stop setting deadlines for myself, I actually work faster without them! I get embarrassed and go quiet. Bad ero! I slapped together a similar comic for myself and my girlfriend in two weeks 
straight after 'Gentleman's Club'. But then again I don't have as high standards for myself as I do your you guys! :D thus: no more deadlines, just creative outbursts!

This new Lite is crazy. I have no idea what you'll think, I have yet to show my testers. I am 10 renders away from finishing.
 I know for sure you won't be surprised why it took so long to render when you'll see the comic. Like I said elsewhere, you'll declare me insane :D I declared myself insane years ago. Its fun! 

But yeah, one might ask why I make so much of an effort when I could also just make a simple picture series. Weeeell... erogenesis don't do that... and besides, that's been done to death! But that private comic I made for myself and my girlfriend made me realize that I made my own ideal comic: the difference was the format and the flow. You'll see what I mean soon enough. This is how I would wanna see an erotic comic... this is what I would pay money for. A proper immersive erotic story, with very detailed action going. But this private comic was very small in format. The one for you is a LOT bigger!


...and unfortunately it does take time to render haha, on crappy African desktop office PCs... thus, like mentioned elsewhere, I've gotten utterly bored of waiting on renders and upgraded my processing power. I'm just waiting on the shipment now. The new machines will have better graphics cards on them too, which will make posing and such a more pleasurable experience (still annoyed how selecting a limb in Poser can be excruciating in a full scene!!). I'm also re-arranging stuff in my personal life, giving myself a bit more of a healthy sleeping pattern and proper food haha. Man I've been working nearly non-stop since 2012, with the odd holiday off course, but sometimes working for 48 hours straight. Madness! 


You might also have noticed I've been posting less and less nude and sex on Rotica, AoD and dA. Well, ever since I introduced Christina, I realized what the power of curiosity can do. Xtina hasn't shown much of herself, except for the odd boobflash, but Xtina is probably more popular than Lali!!! But it could also just be that Christina is mega cute or something...? I do also confess I don't wanna be seen as just 
SEX PORNO SEX PORNO FUCKING SEX but rather as an erotic artist, with all the associated subtleties... and yes eventually a proper fucking :D So instead of coming with the prize first, I'm going to let you wait for it, and slowly undress them, for you :D Off course the pressure will be on me to make it worth the wait, but hey, I accept the challenge hihi. 

But not too worry I'm not going completely chaste on you guys. I do have a very naughty surprise in store that I'll begin posting on my favourite 3DX site for free after this comic.

anyway BLABLABLA... onwards